David Icke - Pakket boeken en videobanden te koop!!

Aangeboden: David Icke - Pakket boeken en videobanden te koop!! Prijs: € 55,00

Hierbij bied ik 4 boeken en 4 videobanden (VHS) aan van de inmiddels beroemde complot auteur David Icke.

De boeken zijn nog als nieuw en zijn maar 1 x gelezen. Deze paperback uitgaves zijn in de Engelse taal. De videobanden zijn ooit maar 1 x afgespeeld en hebben geen Nederlandse ondertiteling.

Boek-titels:

David Icke - Children of the matrix
David Icke - Tales from the Timeloop
David Icke - The Biggest Secret
David Icke - .... And the truth shall set you free

Video-titels:

David Icke - From Prison to Paradise deel 1 (Live in Vancouver)
David Icke - From Prison to Paradise deel 2 (Live in Vancouver)
David Icke - From Prison to Paradise deel 3 (Live in Vancouver)
David Icke - Revelations of a Mother Goddess (interview met Arizona Wilder)

In totaal wil ik voor het hele pakket € 55,00 hebben. Dit komt dus wanneer u alles tegelijk neemt op € 10,00 per boek en € 3,75 per videoband. De boeken zijn ook apart te koop maar gaan dan voor € 12,50 per stuk weg. De videobanden gaan enkel per vier weg en komen als apart pakket op € 20,00 euro. Dus wanneer u het hele pakket neemt scheelt dit € 15,00 .

De kenner weet hoeveel deze boeken (in nieuw staat) nog steeds waard zijn. Dus ik ben absoluut niet duur met de prijs die ik ervoor vraag.

Voor de geïnteresseerde: Mailt u enkel wanneer u bereid bent het bedrag te betalen wat ik ervoor vraag. Voor minder gaan ze niet weg. Ik heb vele reacties gekregen met onzin biedingen waarbij de bieder zich de moeite had kunnen besparen door serieus in te gaan op de prijs die ik ervoor wil hebben.

Afhalen is helaas niet mogelijk. Verzendkosten (€ 6,75) voor de koper.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Spiritualiteit boeken