Energie Healing Meditatie: Het ideale lichaam

Aangeboden: Energie Healing Meditatie: Het ideale lichaam Prijs: Zie omschrijving

Healing energie meditatie voor het ideale lichaam

Voor gewichtsverlies en een lichaam in balans

PDF + audio mp3

Deze krachtige liefdevolle meditatie zuivert je energetische matrix, vult je met de prachtige roze energie van zelfliefde en neemt je mee van het visualiseren naar het werkelijke voelen en ervaren van je volmaakte lichaam.
De meditatie geeft je de mogelijkheid jouw ideale lichaam te ontwerpen en om vervolgens in dat volmaakte lichaam te stappen!
Jij draagt immers de originele blauwdruk van het perfecte lichaam bij je!

Of het nu gaat om gewicht dat je wilt verliezen, of juist wilt aankomen, of dat je jouw lichaam gezonder en sterker wilt maken, of soepeler, enz. ; deze meditatie is zo ontworpen dat het je helpt om precies dat te doen, te helen, wat nodig is.
Zonder strijd, maar in samenwerking met je ideale lichaam!

Je krijgt de meditatie op een audio mp3 bestand per email toegestuurd, ook het pdf bestand, bóórdevol informatie en extra oefeningen. Samen vormen ze een pakket die je leven wel eens ten goede zou kunnen veranderen! (Ben je er klaar voor?)
Zodra je het pakket hebt ontvangen via de mail, kun je direct beginnen!

Ik bied dit pakket aan voor een lage prijs, zodat iedereen kan mee profiteren van deze eeuwenoude kennis uit oost en west, die jou helpt het leven (en je lichaam) vorm te geven zoals jij wenst.

Stuur me een email voor de praktische informatie.

m.kikkert@quicknet.nl



Namasté

Hanny Kikkert (Wie ben ik?)
Ik ben een gediplomeerd yogadocente, voor zowel voor kinderen als voor volwassenen.
Verder ben ik een gecertificeerd ontspanningsdocente, gecertificeerd quantum touch practioner, en gediplomeerd Chakra- en Aura healer. Ook bestudeer ik de moderne wetenschap en haar voortgang met grote interesse.
Ik geef nu acht jaar (chakra) yogalessen aan diverse groepen, ook kinderen, ik geef meditatie cursussen en de "Chakra cursus", een intensieve cursus waarbij we diep op alle chakra's ingaan

Mijn wens is dat iedereen leert zien hoe mooi, krachtig, geweldig en stralend hij/zij eigenlijk is, en dat er innerlijk werk voor nodig is om dat naar buiten te brengen.

Het is een kwestie van opruimen, in balans brengen en ontdekken wie je bent. Kennis opdoen over jezelf en over het leven. En je zult ontdekken dat, hoe meer je zelf in balans komt, hoe meer je je eigen wijze weg volgt, het leven je beantwoordt met geluk, gezondheid, overvloed, liefde, en natuurlijk de nodige uitdagingen die je nodig hebt om verder te groeien!

Ik zie in ieder mens die prachtige stralende aanwezigheid, en vind het jammer dat niet ieder mens dit van zichzelf weet. De wereld zou een prachtige stralende plaats zijn als ieder zijn eigen wijsheid zou kennen en gebruiken. Hoe kan er nog oorlog zijn als iedereen de werkelijke waarde van zichzelf en van de ander kent?

Omdat ik in levende lijve natuurlijk maar een bepaald aantal mensen kan bereiken, ben ik nu bezig met het ontwikkelen van online cursussen en meditatie pakketten.

Kosten: 9,50, na overmaking ontvang je zo snel mogelijk de meditatie en het pdf bestand.
Daarbij ontvang je binnen enkele weken een gratis chakra-meditatie op mp3:

Online Chakracursus
Momenteel ben ik ook bezig met het ontwikkelen van een online Chakra Cursus
Deze is afgeleid van de cursus die ik al jaren geef en zoveel mensen al hebben gevolgd.
Per les wordt op diep niveau ingegaan op één van de zeven hoofd chakra's, er wordt veel informatie gegeven over de werking en frequentie van elk chakra, er worden oefeningen gegeven, visualisaties en meditaties, alles om de chakra's te zuiveren, in balans te brengen en te openen. Zo kun je jezelf en anderen helpen om alle niveaus van het leven terug in balans te brengen en te helen.

Als je deze Healing Meditatie aanschaft, krijg je binnenkort één van de Chakra meditaties die ik in mijn cursussen gebruik om chakra's te zuiveren en bekrachtigen op mp3 cadeau!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Spiritualiteit boeken