SexPower - K. Holland boek is splinternieuw prijs incl verz

Aangeboden: SexPower - K. Holland boek is splinternieuw prijs incl verz Prijs: € 10,00

  • beschrijving"Ik wist het zeker: het boek SEXPOWER moest er snel komen. Zoveel meisjes, jonge vrouwen, maar ook getrouwde vrouwen en alleenstaande vrouwen met of zonder kinderen hebben zo weinig zelfvertrouwen, dat het hun leven negatief beïnvloedt. Al moet ik dag en nacht schrijven, ik voel dat ik mijn verhaal moet vertellen. Niet om mijn hart te luchten, maar omdat ik weet hoe ontzettend veel impact mijn verhaal heeft op meisjes en vrouwen. Zoveel zelfs dat ze gemotiveerd raken om na te denken en er iets mee te doen. Een verandering in gang te zetten.
Om zo weer voeling te krijgen met onze oerkracht. De instinctieve drift die ons motiveert, stimuleert, speels en jong houdt en ons tijdens de sex vleugels geeft. Onze SexPower!"
SexPower is een boek voor elke vrouw die meer van sex wil genieten dan ze nu doet.
De vrouw die ideeën wil opdoen, maar die ook diepgewortelde denkbeelden wil veranderen. Die het avontuur tegemoet durft te treden en die de tijd wil nemen om meer van zichzelf en anderen te genieten.
SexPower is geschreven voor ieder meisje vanaf de puberteit tot en met elke vrouw ver na de overgang die sex (alsnog) de juiste plaats in haar leven wil toekennen. - Kim Holland -
  • Nieuwstaat
  • het boek is splinternieuw heb er meerdere op voorraad
de prijs is incl verzenden
bij meerdere tegelijk aantrekkelijk prijs
  • 2 tot 3 boeken 8.50 per stuk
  • 3 tot 6 boeken 7.50 per stuk
  • 6 tot 10 boeken 6.50 per stuk
Samenvatting SexPowerSexPower - sexueel zelfvertrouwen voor vrouwen - K. Holland.
1e druk, 2004. Erotiek, Nederlandstalig.
ISBN 9789061128922. Andere, 190 blz..
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Spiritualiteit boeken